ویژگی تالار های پذیرایی

ویژگی های یک تالار عروسی مناسب چیست؟ 2

تالار عروسی در کرج

1- آیا می توان یک تالار را از قبل رزرو کرد؟

یکی از توصیه های اساسی که ما به همه ی زوج های جوان داریم، این است که یک تالار دومی را از نظر امکانات و خدمات در نظر داشته باشند. این کار به این خاطر است که اگر بنابر هر دلیلی در زمان مورد نظر اتفاقی چه از جانب شما و چه از جانب تالار اتفاق افتاد، دچار مشکل نشوید.

2- هزینه های یک تالار مناسب به چه صورت است؟

نکته ی آخری که در پایان این مقاله لازم است که در نظر داشته باشید، هزینه های تالار می باشد.

اصولا هزینه های تالار یه قرار زیر است:

هزینه ی ورودی تالار: مبلغی ثابت است که تالار به عنوان اجاره سالن خود برای یک شب از شما می گیرد.

هزینه غذا و پذیرایی: اگر که تمایل داشته باشید که تمامی تشریفات شما را تالار انجام دهد، باید از تمامی هزینه های آن با خبر باشید. برای اینکار در ابتدا تمامی تشریفاتی که خودتان می خواهید انجام دهید را به تالار گفته و بعدا از تالار بخواهید که مابقی را انجام دهد.

هزینه ی خدمات: اصولا تالارها ، میزانی هزینه به عنوان هزینه خدمات از شما دریافت می کنند.

هزینه مالیات و عوارض و ارزش افزوده

هزینه ی تزئیناتی مانند شمع آرایی، بادکنک آرایی، گل آرایی و … که معمولا به صورت انتخابی از طرف شما می باشد.

هزینه ی برنامه های تفریحی مانند اسب سواری، گل ریزان ورودی عروس و داماد و قایق سواری و … که باز هم انتخابی می باشد.

 

3 – آیا تعداد مهمانان، در انتخاب تالار اثر دارد؟

تالار های عروسی دارای ظرفیت بسیار کمی برای برگذاری مراسم شما هستند، پس قبل از انجام هرکاری،ظرفیت آنها را باید در نظر بگیرید.  اقای حسین کریمی، از رویدادهای تجربه شده، توسط تالارنامه می گوید. تقریبا برای هر مراسم تعداد حداقلی مهمانان قابل شمارش وجود دارد: “اطمینان حاصل کنید که کمترین تعداد افراد برای دعوت به تالار خود را تعیین می کنید مثلا ۴۰۰ نفر . ”  اگر تعداد حضور نهایی شما کمتر از پیش بینی شما بود نیازی نیست تالار عروسی با ظرفیت بالا داشته باشید” می توانید اطلاعات بیشتری را برای انتخاب بهترین تالار خود به دست بیاورید.

4- تالار پذیرایی با ظرفیت کم هم وجود دارد؟

آقای حسین کریمی، بر اساس تجربه مشاوره تالارنامه، به این نکته اشاره داشته است که امروزه، بیش از ۹۰ درصد از عروس و دامادها، مراسم خود را بسیار کوچک و با مهمان های کمتر برگزار می کنند. اینکار به این دلیل است که آنها متوجه این موضوع هستند که از تعداد مهمانان خاص و کم خود، لهتر می توانند پذیرایی خالصانه تری داشته باشند. پس برای انجام این مراسم، باید برای مراسم عروسی، از تالارهای عروسی با ظرفیت کم استفاده کنید.

 

5- آیا باید در مورد قیمت تالار عروسی با نامزد خود هم مشورت کنم ؟

اغلب، زوج ها بعد از اینکه محل برگزاری نامزدی و عروسی خود را از طریق سامانه تالارنامه انتخاب کردند بسیار هیجان زده می شوند و می خواهند تاریخ و مکان تالار را سریع رزرو کنند اما در مورد تمام هزینه های دیگر فکر نمی کنند. سامانه آنلاین تالارنامه میتواند به شما امکان را دهد تا محل برگزاری را به صورت آنلاین بر اساس زمان مورد نظر شما، مکان، قیمت و نوع محل برگزاری، و دیگر معیارهای شما جستجو کنید. تعیین اینکه چقدر شما می توانید هزینه کنید، به شما کمک می کند تا از مکان هایی که  از محدوده ی قیمتی شما دور هستند، جلوگیری کنید – قطعا شما نمی خواهید بیش از ۵۰٪ کل بودجه عروسی خود را در محل تالار خود صرف کنید.

انتخاب تالار عروسی با هماهنگی همسرتان

 

6- برای دیدن عکس های واقعی تالار و سالن عروسی مورد علاقه ام از کجا اقدام کنم؟

از آنجایی که پیدا کردن کمی مشکل است و تصاویر تالارهای پذیرایی و عروسی برای داشتن انتخاب بهتر در اینترنت مرتب نشده اند، میتوانید از طریق ارتباط با بخش تماس با ما از سامانه رزرو آنلاین تالار های عروسی درخواست کنید تا تصاویر با کیفیت از سالن های پذیرایی و عروسی را در اختیار شما بگذاریم. همچنین ابتدا مطالعه ای کوتاه برای انتخاب خود داشته باشید.

7- چه ارتباطی بین قیمت تالارهای عروسی با تاریخ عروسی وجود دارد؟

تاریخ عروسی به دلایل مختلف قابل توجه است؛ برخی از زوج ها در روز ملاقات خودشان با یکدیگر، تاریخ تولد خودشان ازدواج می کنند. آقای حسین کریمی از رویدادهای ثبت شده در تالارنامه، می گوید که هر کسی بر اساس زمان خاصی از سال و فصل یا زمان خاص خودش، زمان را رزرو میکند.

اگر شما می توانید با تاریخ ازدواج خود انعطاف پذیر باشید و ماه غیر فصلی را انتخاب کنید، شما اغلب می توانید محل برگزاری مورد علاقه خودتان را با نرخ پایین تر حفظ کنید. به عنوان مثال، به احتمال زیاد شما برای یک عروسی جمعه در مهر کمتر از روز شنبه در ماه تیر خواهید پرداخت. زمان سال، روز هفته ارتباط با قیمت های تالار ها در تمام ایران دارد. از آنجا که مکان های محبوب می توانند به سرعت  رزرو شوند، برای اطمینان از دسترسی به تاریخ، بهتر است قبل از رزرو محل پذیرش، ابتدا با تیم هماهنگ کننده خود مشورت کنید. مشاورین تالارنامه آماده مشاوره به شما هستند.

 

 

8- آیا محل تالار، میتونه در مراسم عروسی اثر داشته باشه؟

بنابراین مهم است که دیدگاهی از آنچه که می خواهید برای روز بزرگ خود ترسیم کنید. محل تالار عروسی شما شخصیت سوم در داستان عروسی شماست. بهترین مشاوره ای که می توانیم به شما بدهیم این است که یک مکان را انتخاب کنید که دوست دارید مانند خانه خودتان در آن راحت باشید.

 

9- پس از انتخاب تالار، تزئین با چه کسی هست؟

اغلب عروسهایی که به ما مراجعه میکنند برای رزرو تالار و سالن عروسی به ما می گویند که رنگ آنها بنفش و نقره ای است و محل برگزاری آنها دیوار عاجی و صندلی های طلا را انتخاب کرده اند. در مورد چگونگی استفاده از رنگ ها و تم ها، فضای محل برگزاری خود را برای یک نگاه یکپارچه، توصیه می کنیم با آقای حسین کریمی در سامانه رزرو آنلاین تالار های عروسی مشورت کنید.

10– اولین تالاری را که می بینیم را باید رزرو کنیم؟

ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید، اما به من اعتماد کنید. حداقل سه مکان را انتخاب کنید که ممکن است مناسب بودجه و سبک شما باشد، سپس ضوابط شرایط هر یک را بنویسید. من قول می دهم که روند را آسان تر و سرگرم کننده تر کند، علاوه بر این، گرفتن نقل قول از چندین مکان، اطمینان حاصل خواهد کرد که انتخاب تالار برای عروسی شما ارزش خوبی خواهد داشت.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *